با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای برنامه های اقتصادی دولت برابر ابلاغ سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی، چهارمین کنگره سراسری "برند ملی اعتماد ملی" به منظور حمایت از برندهای تاثیرگذار در اقتصاد ایران با رویکرد تجلیل از یکصد واحد پیشرو در کیفیت و نوآوری، شرکت تعاونی روستایی کهریزک شهرستان ری موفق به دریافت نشان "برند ملی اعتماد ملی" در دو سال پیاپی از این کنگره گردید.
آقای محمد لشکری مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران ضمن تقدیر از آقای کلهر مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت تعاونی کهریزک در ارائه خدمات نوین و مطلوب و ایجاد راهکارهای جدید در رونق اقتصادی عرضه خدمات کشاورزی، علمی و طرح های زیرساختی اظهار داشتند با توجه به ظرفیت گسترده شبکه تعاونی روستایی و رسالت های سازمان تعاون روستایی به عنوان حلقه واسط بین شبکه مردمی تعاونی روستایی با دولت بستر مهیایی را در اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی و توسعه اقتصادی پیش رو داریم.
وی با اشاره بر سیاست های ابلاغی از سوی عالی ترین مقام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مبنی بر تحقق نهضت تعاون با تعامل گسترده میان شبکه تعاون روستایی در سراسر کشور به منظور هم افزایی توانمندی آنها ابراز امیدواری کرد شبکه تعاون روستایی یکی از سرآمدترین برندهای اقتصادی کشور گردد