سخن روز /
انتصاب در سازمان تعاون روستایی استان تهران: (شهرستان ورامین)
1400/01/17

طی حکمی از سوی دکتر رسول سلگی مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران به تاریخ چهاردهم فروردین ماه سال 1400 آقای عبدالرضا محمدی به سمت سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان ورامین منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان استان : با حضور آقای صداقتی معاونت فنی و بازرگانی و آقای مهرجو مسئول حراست سازمان و جمعی از پرسنل اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان ورامین آقای عبدالرضا محمدی به سمت سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان منصوب و از زحمات آقای محمود طاهری  تقدیر بعمل آمد.

در بخشی از حکم صادر آمده است:

جناب آقای عبدالرضا محمدی

نظر به ظرفیت و قابلیت فراوان آن شهرستان امید است در اجرای برنامه های حمایت ،هدایت و نظارت بر تشکل ها و شبکه گسترده تعاونیها اعم از روستائی، کشاورزی، تولید، زنان روستائی به منظور خدمات رسانی مطلوب در زمینه تامین و توزیع بموقع نهاده ها و انجام امور زیر بنایی و عرضه محصولات کشاورزی در حوزه آن شهرستان موفق و مؤید باشید. انتظار است با ایجاد تعامل و انجام هماهنگی با ادارات شهرستانی و استفاده از پتانسیل و ظرفیت آن ها در راستای بهبود بخشی تشکلهای تحت پوشش ، بااتکال به خداوند متعال و رعایت اصل قانون مداری در ایفای وظایف و مسئولیتهای محوله موفق و مؤید باشید.

رسول سلگی

مدیر تعاون روستایی استان تهران

تعداد مشاهده خبر377 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal