سخن روز /
نشست هم اندیشی و راهبردی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ورامین با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قرچک
1400/06/14

در اجرای دستور آقای رسول سلگی مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران  و سیاستهای سازمانی مبنی بر تعامل بیشتر با ادارات ذیربط شهرستانی نظیر جهاد کشاورزی در تاریخ سیزدهم شهریور ماه جاری نشست هم اندیشی و راهبردی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ورامین با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قرچک برگزار گردید.

در این جلسه آقای محمدی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان (ورامین، قرچک،پیشوا) که به همراه مدیر عامل شرکت تعاونی روستایی البرز شهرستان قرچک تحت پوشش حضور یافتند وعملکرد، سیاستها، توانمندیها و آمایش منطقه ای با حضور تعاون روستایی را تبیین نمودند که در این راستا آقای علی حسینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قرچک خدمات تعاون روستایی را ارزنده و منشاء اثر دانسته و اینگونه جلسات هم اندیشی را در ارائه خدمت به جامعه هدف مثبت برشمردند.

در راستای تعاملات صورت پذیرفته مقرر گردید مساعدت لازم در تخصیص تنها سهمیه کمباین شهرستان به صورت بیست درصد نقد و الباقی به صورت تسهیلات بانک کشاورزی به شرکت تعاونی البرز شهرستان صورت پذیرد و همچنین در صورت افتتاح فاز دوم شهرک صنعتی قرچک از محل سهمیه جهاد کشاورزی تخصیص یک قطعه زمین برای شرکت مذکور در اولویت باشد.

در ادامه با توجه به جذب صد در صدی سهمیه کود شهرستان توسط شرکت البرز مدیر جهاد کشاورزی قرچک با نظر مساعد در تخصیص سهمیه جدید و همچنین توزیع بذر گندم و جو سهمیه مناسبی به شرکت تعلق گیرد.

در پایان با هدف رفع موانع و پشتیبانی از تولید مقرر گردید وقفه ایجاد شده در مسیر راه اندازی شرکت تعاونی کشاورزی دامداران و زنبورداران شهرستان به جد بررسی و مشکلات مرتفع گردد.   

تعداد مشاهده خبر345 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal