سخن روز /
نشسنت مشترک نماینده وزیر دارایی و مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان تهران با ریاست سازمان تعاون روستایی استان
1398/10/21

در تاریخ هجدهم دی ماه جاری با دعوت آقای مهندس محمودی سرکار خانم دکتر دهنادی نماینده وزیر دارایی و مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان تهران در دفتر ایشان جهت ارزیابی وضعیت موجود در سازمان و تناسب آن با شرح وظایف و استاندارهای لازم اداری حضور یافتند.

در این نشست ابتدا آقای مهندس محمودی شرح جامعی از عملکرد سازمان و شبکه تحت پوشش ، خدماتی که دولت از طریق سازمان در اختیار جامعه روستایی استان قرار میدهد،  وضعیت موجود از لحاظ ساختمان و ملزومات اداری و پرسنل  و نیز سیاستهای راهبردی سازمان ارائه و اظهار داشتند با توجه به شرایط موجود لزوم برخورداری از ساختمان اداری مناسب و ایمن به شدت ملموس بوده و از اولویتهای مهم در مطلوبتر نمودن وضعیت محیط کار پرسنل و ارائه خدمات به جامعه هدف میباشد  .

در ادامه سرکار خانم دکتر دهنادی ضمن استماع گزارش ارئه شده از وضعیت  ساختمان اداری بازدید میدانی نیز بعمل آوردند ایشان در این بازدید علاوه بر ارزیابی های لازم با همکاران سازمانی نیز دیدار و گفتگو داشتند . وی در پایان بازدید اظهار نمود علی رغم مشکلات  موجود  مساعدتهای لازم را نسبت به انتخاب ساختمانی مناسب با شرح وظایف و چارت سازمانی خواهند داشت.
تعداد مشاهده خبر550 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :1 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal