سخن روز /
انتصاب در سازمان تعاون روستایی استان تهران: (شهرستان تهران و شمیرانات)
1402/06/26

طی حکمی از سوی مهندس محمد لشکری مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران به تاریخ 26 شهریور  ماه 1402 آقای علیمحمد حیدری به سمت سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان تهران و شمیرانات منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان استان : طی مراسم تکریم و معارفه روز جاری که با حضور آقای محمد لشکری، حجت الاسلام و المسلمین بیت اللهی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان استان، معاونین و روسای ادارات ستاد استان و جمعی از پرسنل اداره تعاون روستایی شهرستان تهران و شمیرانات برگزار گردید. آقای علیمحمد حیدری به سمت سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان تهران و شمیرانات منصوب و از زحمات آقای مجید درودیان تقدیر بعمل آمد.

به تاکید مدیر استان در مراسم معارفه که در  حکم صادر به شرح ذیل آمده است:

آقای علیمحمد حیدری

حسب هماهنگی بعمل آمده ، نظر به سوابق اجرایی و تعهد جنابعالی ، به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست اداره تعاون روستائی شهرستانهای تهران وشمیرانات منصوب می شوید.

نظر به ظرفیت و قابلیت فراوان آن شهرستان امید است در اجرای برنامه های حمایت ،هدایت و نظارت بر تشکل ها و شبکه گسترده تعاونیها اعم از روستائی، کشاورزی، تولید، زنان روستائی به منظور خدمات رسانی مطلوب در زمینه تامین و توزیع بموقع نهاده ها و انجام امور زیر بنایی و عرضه محصولات کشاورزی در حوزه آن شهرستان موفق و مؤید باشید. انتظار است با ایجاد تعامل و انجام هماهنگی با ادارات شهرستانی و استفاده از پتانسیل و ظرفیت آن ها در راستای بهبود بخشی تشکلهای تحت پوشش ، بااتکال به خداوند متعال و رعایت اصل قانون مداری در ایفای وظایف و مسئولیتهای محوله موفق و مؤید باشید.

 

تعداد مشاهده خبر363 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal