سخن روز /
هویت بخشی مشاغل کشاورزی استان تهران در شاکله ساختار جدید نظام صنفی کارهای کشاورزی
1402/05/18

مهندس محمد لشکری مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران: در راستای استقرار ساختار جدید نظام صنفی کارهای کشاورزی باید عملیاتی نمودن اهداف آن اولین گام در احراز جایگاه و هویت بخشی به این ساختار باشد.

با عنایت به سیاستهای راهبردی سازمان و هدف گذاری مدیریت تعاون روستایی استان تهران در هویت بخشی به مشاغل کشاورزی و حفظ حقوق بهره برداران این بخش در شاکله ساختار جدید نظام صنفی اولین جلسه توجیهی در خصوص تعیین حداقل ابعاد اقتصادی جهت صدور پروانه فعالیت و مجوزهای کسب و کار تولید کنندگان بخش کشاورزی و روستایی استان به صورت تخصصی در شهرستان تهران و شمیرانات با حضور اعضاء کارگروه (معاونت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان، کارشناس مسئول امور تشکلهای سازمان تعاون روستایی استان،نمایندگان نظام صنفی کارهای کشاورزی، رؤسای ادارات جهاد کشاورزی و تعاون روستایی شهرستان تهران و شمیرانات،کارشناسان مسئول باغبانی و ترویج ادارات جهاد کشاورزی) برگزار گردید.

با آمایش موجود شهرستانی و پس از تبادل نظر در خصوص وضعیت موجود به ویژه شرایط اقلیمی، اقتصادی، اجتماعی، حضور تعاونیها و تشکلهای تعاون روستایی و .... در شهرستان تهران و شمیرانات و وضعیت و توانمندیهای بهره برداران منطقه مقرر شد کارگروه تعیین حداقل ابعاد اقتصادی جهت صدور پروانه فعالیت باغداران تشکیل و تصمیم نهایی اتخاذ و جهت اجرایی شدن آن به نظام صنفی ارجاع گردد.

لازم به ذکر است این جلسات به صورت تخصصی برای هر شهرستان استان برگزار میگردد و بنا به شرایط آن تصمیم گیری خواهد گردید.

تعداد مشاهده خبر146 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal